Najczęściej zadawane pytania
Jesteśmy firmą, która powstała z pasji, a nie chęci szybkiego wzbogacenia się kosztem „niepewnego” produktu. Motto naszej działalności to „po pierwsze klient”. Co to oznacza? Jesteśmy mocno skupieni na potrzebach klienta oraz modyfikowaniu jego pojazdu tak, aby uzyskał maksymalne zadowoleniu, radość i frajdę z jazdy.
Nie wykonujemy usług, które muszą być wykonane lub bez których samochód nie pojedzie. Wręcz przeciwnie, oferujemy produkt, który ma wzbogacić i dostarczyć jeszcze więcej pozytywnych wrażeń podczas jazdy BMW :). Jesteśmy skoncentrowani na dostarczaniu najwyższej jakości produktów, ponieważ mamy świadomość, że tylko w ten sposób osiągniemy długoterminowe cele, które sobie wyznaczyliśmy.
Współpracujemy z najlepszymi ekspertami na świecie i nie akceptujemy półśrodków. Dysponujemy niemalże doskonałym wsparciem technicznym, które z dnia na dzień poprawiamy i dostosowujemy do potrzeb naszych kontrahentów.
Czas reakcji w przypadku problemów lub reklamacji jest kluczowym elementem dobrego wsparcia technicznego nad którym pracujemy niemalże 24/7. Eksperci, którymi się otaczamy są z nami w ciągłym kontakcie i reagują na zgłoszenia niemalże natychmiast, dlatego żaden problem nie pozostaje nierozwiązany.
Wyprzedzając Twoje pytanie, które na pewno chciałbyś tutaj zadać i które brzmiałoby: „Ale to wy stroicie indywidualnie czy wgrywacie gotowce”? Nie ma czegoś takiego jak gotowiec, dopóki nie pobierzesz go z „Chomika” czy innego podejrzanego źródła. Mamy opracowane najwyższej jakości Stage 1 dla wszystkich BMW i sama baza niewiele się zmienia. Tak to działa gdy jedziesz do tunera z hamownią, gdy po raz setny pojawia się u niego to samo autko to baza jest identyczna, jest ona punktem wyjścia. Oczywiście zawsze musimy dostosować ją do auta, chociażby do jego „licznika” ;). Jeśli widzimy w pojeździe duży przebieg to dodatkowo bardzo skrupulatnie diagnozujemy go pod kątem ewentualnego problemu wydajnościowego układu paliwowego, turbiny, tzw. nieszczelności dolotowych czy sprawności przepływomierza. Po takiej diagnozie wiemy czy możemy „dorzucić do pieca” czy lekko „zejść” np. z samym paliwem.
Należy również wziąć pod uwagę, że w 99% pracujemy z samochodami BMW i przerabiając od kilkuset do tysiąca tych pojazdów rocznie wiemy „co i z czym się je”.
Posiadamy oryginalne narzędzia diagnostyczne, testery oraz zaawansowane oprogramowanie, które jest w stanie wykryć nam najmniejsze odchyły od normy w nowoczesnych samochodach. Warto też dodać, że hamownia pokaże nam, że tylko TU i TERAZ samochód generuje taką moc i TYLKO NA TEJ HAMOWNI. Moc nie jest „zero jedynkowa”, na jednej hamowni będzie ona zupełnie inna niż na drugiej.
Latem, gdy jest cieplej może być niższa, zimą wyższa, wysoko w górach czy w dolinach również inna, ze względu na ilość tlenu. Moc samochodu nie jest statyczna i ciągle się zmienia ze względu na szereg czynników takich jak temperatura, paliwo, ciśnienie etc…
Jeżeli chodzi o właściwe wskazania na hamowni to sam pomiar ma tutaj
duże znaczenie, a także sama intencja diagnosty, który pojazd „hamuje”.
Zmiana nawiewu na hamowni może zaniżyć lub zawyżyć wynik o kilka KM/Nm.
To samo jest z dociążeniem samochodu, to jak mocno dociążymy „zapniemy
samochód pasami” ma kolosalne znaczenie. Można dowolnie zmanipulować
taki pomiar i tak naprawdę nie do końca będzie wiadomo jaką moc mamy w
aucie. Diagnosta, który robi pomiar może przestawić parametry hamowni
tak, aby wyszło np. 20 KM więcej lub mniej i to bez żadnego wysiłku.
Informacja, że hamownia to odwzorowanie dobrej jakości programu jest mocno nieprawdziwe i niestety można włożyć to między bajki. My podajemy zawsze moc po modyfikacji w przybliżeniu, ale z dokładnością do +-5 KM na podstawie ok. 20 identycznych „hamowanych” samochodów przez naszych tunerów na bardzo wysokiej klasy hamowniach. Poświęcają oni bardzo dużo czasu na dopracowanie „Stage’y” do perfekcji, tak aby wszystkie wartości parametrów były w bezpiecznych granicach, a autko cieszyło bezawaryjnością tak samo jak w serii.
Nigdy nie przesuwamy limiterów temperaturowych dzięki czemu nie ma ryzyka, że czegoś będzie za dużo i zrobi się niebezpiecznie. Nasi tunerzy „stroją” samochody nawet zdalnie do motosportu w innych krajach, a korekty robią na podstawie logów otrzymanych od ludzi, którzy sa przy samochodzie. W naszym przypadku działa to identycznie. Logi z naszego komputera, wysłane do naszych inżynerów, są materiałem na podstawie którego robią korekty. Pomijając całą powyższą kwestię zawsze można w własnym zakresie sprawdzić wynik na dowolnej, lecz dobrej jakości hamowni i potwierdzić to co mówimy. Oczywiście wynik będzie właściwy, gdy intencja tunera będzie fair, a nie mająca na celu zaniżenia wyniku.
Samochody się po prostu psują bez względu czy są zmodyfikowane czy nie, czy posiadają „chiptuning” czy nie. Nie ma to znaczenia. Nie możemy odpowiadać za to, że samochód uległ awarii, ale jesteśmy pewni, że nie będzie to spowodowane naszą modyfikacją. Na nasze modyfikacje dajemy dożywotnią gwarancję, zawsze tak było i zawsze tak będzie.
Proszę też pamiętać, że zawsze możemy wgrać oryginalne oprogramowanie kasujące modyfikację i przywracające tzw. „serię”, czyli oryginalne oprogramowanie (mapę), fabryczne silnika.